Tapeten inte klar ännu...

Jamen jag gick ju och blev inspirerad igår av den randiga tapeten. Så från att tapetseringen igår var klar så är jag nu helt plötsligt bara halvvägs! ;)
Men inga bilder på rummet tyvärr. Inte förrän det är helt klart! :) Så ni får vänta en vecka säkert... .Sorry! :)
Vi ska ju eventuellt bort i helgen också så det är ju  tre dagar av materialsökande till spillo. Men helgen är inte bokad än så vi får ju se.. :)
Ska se om jag kan få tapeten klar idag iaf...

Igår kväll åt jag mina första jordgubbar för i år. Haha! Snacka sent... Vid det här laget brukar man väl ha smällt i sig en två tre kilo gubbar... Eller vänta...??! Har jag ätit gubbar?? Vänta nu......... Öööhh.... Ja på nån tårta åt jag jordgubbar. Men.... Ja äsch! Jag åt jordgubbar igår. Med vanilj kesella. Mumma!

Jahaja, nä jag måste fylla på kaffet åsså är det barnexperten på TV snart. Dom diskuterade att barn i sverige går i blöjor för länge. Jag tror jag var blöjfri när jag var tre... Om jag inte minns fel. När Elise kan prata så börjar nog vi på allvar med potträning.. Redan nu går hon ju på pottan om vi råkar se att nått är på gång.
Spännande att se vad hon säger experten. Detta är nått jag funderat på när man egentligen ska börja potträna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0