Såå jäkla NÖJD!!

Jag är sååå nöjd över tapeten i Elises rum! Modifieringen jag kom på är idag utförd och jag måste säga; JÄVLAR va bra det blev! :D Så nöjd...
Utan tvekan det bästa rummet jag gjort.
Åååh vad ja längtar tills det är klart.... Vill så gärna slänga upp en bild på det jag gjort hittills men nää...
Tålamod tålamod....

Har grejjat med rummet hela  dagen. Förmiddagen höll jag på att skriva in mig själv på hispan. Elise var ett vilddjur och klättrade upp på tvbänken och slog på 50tummarn,  drog ut programkortet till boxern, rev ut allt från bordet och kissade på golvet. Allt detta medans jag försökte rita skisserna färdiga till rummet. Stressad som tusan torkade jag upp kisset. Slet ut en massa toapappet på pölen, hafsade ihop det och, utan att tänka, kastar jag ner det i dasstolen och spolar. I samma sekund som jag trycker på spolknappen kommer jag på mitt misstag. Gaaaah!!! Vatten nivån stiger, stiger, stiger och stiger och stannar just innan det ska rinna över. Inget litet stopp detta. Fick bängla länge innan det släppte.
Hojja, jag trodde faktiskt inte att det skulle gå att fixa själv.. Men till slut så... Pjuh!

Sen så här på eftermiddagen kom Rebecka på kaffe också å gjorde mig sällskap medan jag fixade i rummet.
Drack lite kaffe å surrade skit....

Nuså sitter jag och plokk-kar å Patrik surrar här.... Ska va lite social och mysa med familjen..

Hejj!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Jo, du är duktig du! ;)

2009-07-21 @ 19:36:55
Postat av: Emma

Åh vad kul!

Längtar tills jag får se resultatet : )

Jag vet vart ni bor nu... såg Patrik komma ut därifrån i helgen.. och inte bara det, såg din grannes fina "blomsterarrangemang" :p

Har du förresten träffat nån av dina grannar som hatar skator? Han sa nämligen att dom hade huggit ihjäl hans katt :S

2009-07-22 @ 11:21:30
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0