Så trött så trött s¨trött

Jag se! Jag kan inte ens stava rubriken rätt! Haha!
Uschi-mejja! Har städat, tvättat, varit och storhandlat (Patrik var med denna gången så det bev dubbelt så dyrt än det brukar!) Väl hemma tog vi itu med ´Diskberget igen och nu är jag däckad. Måste orka vara vaken till nio iaf så jag får lägga Elise och sen får jag viiiilaaaaaa.... Å vad jag längtar!!
Patrik har jag kickat ut för ikväll. Han drog och sköt lerduvor med Big'O.
Så sköööönt å få vara HELT ENSAMMEN ikväll. Inga barn som stökar här sen. (OBS plural. Patrik stökar värre än ett barn)
Nu började Sing A long.. Det var länge sen jag såg det.
Nu ska jag och Elise krypa ner i Pyjamaser åsså ska vi myyyyyysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0