Överbeskyddande Patrik

Min mobil har varit försvunnen sen jag kom hem från affären. Sökte efter den lite grand men ansträngde mig inte så hårt.
Nu skulle jag precis skriva på FB och be någon ringa till den så jag kunde söka rätt på den.
I samma veva hörde jag mobilen ringa nånstans. Hittade den i byxfickan i Kottes rum. Det var Patrik som hade ringt.
Jag hade sex missade samtal och två meddelanden från honom. Så här löd det senaste sms:et:
Ja säger dig damen om du inte svara så jag måste komma hem jag blir fan vansinnig

Hahaa! Ringde upp honom och frågade vad det var sån panik med. Då visade det sig att han inte ville nått särskillt men trodde att jag hade trillat omkull eller nått när jag inte svarade. MOHAHAHAA!! Som att jag är nån pensionär eller jättetjockis eller nått! Hahaa!

Kommentarer
Postat av: A

Vad gullig han är! : )

2009-07-05 @ 10:48:57
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0