Neger-katastrofen fortsätter

Ja vi skulle spraya resten av kroppen på mig här på kvällen.
Patrik berättade att han hade vana på att spraya. "Allright.." Tänkte jag nöjt. Då är han ju haj på detta.
Vi tände alla lampor, drog ner persiennerna, jag klädde av mig och ställde mig näck på ett lakan i tvrummet.
Jag börjar fundera på  Patriks vana med detta på en gång när han börjar med att spraya mina fötter.....
Hmmm... "Nämen sluta Patrik, fötterna ska inte sprayas.."
Nå han fortsätter uppåt och sprayar och sprayar. Ja jävlar vad han sprayar.. Hihi! Jag kollar ner och ser att det rinner cantan efter benen!! Försöker instruera men vill inte vara för gnällig för tänk om han helt plötsöigt vägrar att fortsätta!
Å det sprayas å sprayas. Jag märker hur burken börjar ta slut! "Men hallå!! Den ska räcka i två omgångar MINST!"
I mitt huvud så snurrar det "Åherregudåherregud¨herregud.."
När vi är klar står jag och skrattar och pekar på mina fötter, "men kolla hur dom ser ut!!"
Jag ifrågasatte Patriks spraytan vana och han svara "Du, jag har spray-målat så mycket plåt så du vet inte!"
MUHAhAhahAAHA!!!!!
Ja det säger ju allt. Imorgon kommer jag se ut som en spraymålad plåt. Nice.
Elise första kalas å allt å jag ser ut som en kladdig neger.
Vet inte hur jag kommer se ut imorgon vi får väl se....
 
Natta.
(Nu ska jag sätta rena sängkläder i sägen. Vilken bra kväll att spray-tanna.-.. Förbaskat!)

Kommentarer
Postat av: Linda(igen)

Förlåt mig,men gud vad jag skrattar åt erat sprutande;-)Natti!!!

2009-07-27 @ 23:32:46
Postat av: Sanna

Haha, fy satan vad kul ! ! Hi hi... Nååå, men det är säkert jättefint :D

2009-07-27 @ 23:37:26
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: sussie

Ja det är en humorblogg detta...Creds till dej för d :) Kram Sussie

2009-07-28 @ 00:18:40
Postat av: Sussie, Ebba & Elias!!!!!

Å grattis till den utomordentligt SÖTA lilla tjejen som blir ett år i natt nångång.... HURRA HURRA HURRAAAAA!!!!!! =)

2009-07-28 @ 00:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0