Jag är en dålig förlorare jag vet...

Eller nä. I vissa sporter och lekar tar jag det bra. Men igår kväll när Andreas, Camilla och Felicia var över och spelade Geni med oss så var jag en hemskt dålig förlorare. Dom där allmännbildnings spelen brukar jag regera i, (Förutom gamla TP:t) men inte igår. Jag förlorade båda omgångarna och klarade kanske två av mina egna frågor. Uuuh!!!! Va sur man blir! Haha! Blev inte bättre av att Patrik satt och pekade på mig och skrattade:
"Kolla, kolla va sur hon blir nu! Titta, hon är en sååå dålig förlorare, titta titta!"
Nä jag gjorde katastrofalt dåligt ifrån mig... Heheee.. Skit också.

Idag är det ju städdagen. Så jag ska rejsa runt här med skurhinkar och dammsugare å dammvippor...
Brukar passa på innan Patrik blir ledig. När han är hemma blir det sällan städat... Jag har märkt att måndagar och torsdagar är mina städdagar. Då drar jag igenom allt. Joo, dammsuga får jag ju göra varje dag, men gnugga lös fläckar på golven och badrummet tar jag två gånger i veckan. Eller jaaaa, badkaret skurar jag varannan dag när Elise badar. Har nån nojja på det och kan inte låta Elise bara i karet om det inte är skurat. Det är nått som sitter i sen jag var liten och brukade bada badkar hos min moster (vi hade inget badkar). Hon hade själv nojja på att skura badkaret, det skulle skuras före och efter badet. Hörde nångång nånting om att dom kanske måste stänga av vattnet och då måste man spola upp vatten i karet så man har så man klarar sig. Å då vill man ju ha vattnet i ett rent kar. Hahhaaa! Helt sjukt att det ännu gäller i min skalle men så är det. Å jag klagar ju inte direkt. Mitt badkar är ju jäkligt rent! :)

Nä nu ska jag försöka hitta nån jävla självhjälpssida på nätet, har nått gammalt jag ältar om och om igen och får mig att må jäääääla dåligt. Hur jag än försöker så blir jag inte kvitt det. Å nu börjar jag bli less. Jag ids inte bry mig mer men jag gör det ändå..... Vette fasen vad jag ska göra. Om jag inte kan släppa det. Vad gör jag då?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jeppp! Vet inte hur många gånger förut man sövde honom i famnen och väntade i vad som kändes som en hel evighet - men väl var typ tio minuter, en kvart och satans nå vaknade han :C Men bara han får somna in så :)



Okbenet, okaj, då vet jag :)

2009-07-23 @ 10:38:00
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Anni

Graviditet räknas som en bra ursäkt till att vara lite...ööh...vill inte säga korkad...men man har inte huvudet på skaft varje gång när man är gravid!=o)

2009-07-23 @ 13:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0