Inte mycket blogg eller tapet igår inte....

Jo nä. Igår tillbringades fm hemma med dierse fixande, lunchlagande och förmiddagsvilande.
Vi promenerade över till Göta, Peter å Rebban drack kaffe och fick i oss lite middag även. Nice....
Sen var det bara att sticka till frissan å få våra barr omhändertagna. Skööönt.
Sen orkade jag verkligen inte tapetsera igår så vi såg film med Keisu och Camillla igår kväll.
Lars and the real girl. Den var okej.. Lite seg. Sådär tragiskt rolig. Tror faktiskt att dom flesta skulle tycka att den var dålig. Men jag kan se viss charm i den.. :) 

Sen har vi sovit sovit sovit som stockar både jag och Elise. Pappa Patrik däremot har krupit ut till soffan och seeeent somnat till Discovery.... Jag märkte inte förrän på morgonkvisten att han saknades i sängen. :)
Sen hörde jag honomi morse ute på gården när han fick en proppbränning på vår Runde granne. Han tenderar att ha lägenhetsdörren öppen på vid gavel och det luktar ju inte hallon direkt. Patrik har stört sig läng på detta å nu i morse (när Patrik sovit dåligt)  var dörren öppen igen och diverse gubbar med sina tillhörande flaskor satt inne hos honom och drack med dörren på vid gavel så brast det för Patrik.
Han smällde näven i gubbens balkong och skrek åt honom att han skulle "HÅLLA DÖRRJÄVELN STÄNGD!!!"
Patrik är ju ganska stor så gubbarna hade blitt rädd. hehe! Jag hörde ju Patrik skrika med jag hörde inte gubbarna (Våran balkongsdörr var ju också öppen). Men Patrik hade hört en säga med rädd röst "Han har ju anabola steroider!"
Muhahahaa!! SÅ roligt! En annan karl hade pipit "Vad har jag gjort dig?"
Patriks svar (med ett stygn av dåligt samvete) till det hörde jag: "Inte har DU gjort nånting. HÅLL BARA DÖRREN STÄNGD!!"
Men det är en svår grej att ta upp med gubben. Man måste ju nästan ta det med honom när han är nykter annars minns han ju inget å när han är nykter är det inte en sån rolig grej att säga att han luktar..... :(
Fast iofs så skulle jag ju kunna prata med hyresvärden.

Nåja, idag ska jag ta och få lite ordning här hemma. Om jag inte blir jätte trött till när Elise ska vila så ska jag tapetsera idag.... Sen ska vi på middag hos Patriks faster idag. Nice, slipper laga middag två dagar i rad. Plus att jag har lunch klart i kylen. Så det vore väl fan om jag inte får det tapetserat idag! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hi hi hiii, nåååååå stackare. Inte kul med grannar som har sig . . . Anabola Steorider, hiiiiiiiiii vad ballt! :D

2009-07-21 @ 05:18:21
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0