IDAG ska vi till Farmen och Runde Grannens blomster

Igår blev det inte av tyvärr. Elise sov läääänge på dagen så vi hann inte iväg. Idag sticker vi efter lunch. Så Elise få sova i bilen på väg till Farmen ist! :)
(Så IDAG Emma, får du veta om det är värt å åka dit!)

Igår var vår Runde Granne med sin Runde Björnhund i sitt esse!
Tydligen smitit iväg och köpt en blomma. Hehe! Var tvungen att fota hans blomsterarrangemang...
Bordet och stolen hade han släpat ut i förrgår och satt och dinerade med lite mat och en del alkoholhaltigt när jag kom hem på eftermiddagen. Haha! Han ville väl "äta ute"...  Så samma bord och stol tillhör nu hans blomsterarrangemang.

Fast numer så är det inslaget lång jäkla spik på varje sida om bordet åsså har han knutit fast sin blomma med snören och sladdstumpar. Antar att han sen sitter på stolen och beundrar sin blomma. Jag gick förbi precis när han "byggde" ihop detta konstverk.
"V-v-vet du vad det här är för blomma?" Frågade han mig.
"Nä..."
"De äää Lavänder!"
"Jahaa. Fin."
"Måstä knyta fast så den inte blås bort."
"Jo det är bäst det."

Igår satt jag och Patrik och gjorde teoriprov på datorn för mc-kortet. Gick ju super! :)
Jag hade haft fler rätt än Patrik men jag ville inte säga det! ;)
Bra att han redan nu börjat. Man kan ju inte veta för mycket...
Patrik frågade om inte jag ska ta kortet. Men näää. Tror inte det.
Jag tror nog att han dessutom skulle föredra att få ha mc:andet "i fred".
Dessutom så är ju Elisen så liten än så...

Jaha, när jag måste hoppa i duschen åsså ska vi börja med lunchen å så...
Hejj svejj!

Hörrni! Vad ser ni på tv nu när alla super-serier har semseter??
Jag blir tokig, det finns ju INGET att se på kvällarna. Hm.

Kommentarer
Postat av: jessie

Skyll inte på att Elise är liten.. jag hade många mil på nacken i hennes ålder. =) Sov som en prinsessa på tanken framför mamma lr pappa när dom for på mc trippar runt sverige. Så bara att du tar kortet nu.. så jag får lite kvinnligt sällskap..

2009-07-02 @ 11:22:07
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej vad bra ; )

Haha vems blomma var det?

2009-07-02 @ 11:33:13
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah jaha nuuu såg jag.. RUNDE GRANNEN!

Då förstår jag att han knyter fast blomman i bordet.. Hahah.

2009-07-02 @ 11:34:22
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Nicole (angående skor)

Ghost Whisperer på tisdagar!! =)

2009-07-02 @ 15:39:27
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Danni

Man lägger sej och sover så att man nån gång är utvilad... :-)

2009-07-04 @ 10:03:18
URL: http://danni..webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0