H(å)rliga tider..

Igår kväll såg jag och Patrik en grymt bra film igen 7 POUNDS med Will Smith. Ja jeeeesus vad jag fick grina igen. :) Den är riktigt bra den filmen. Sent blev det men Patrik behövde bara väcka mig en enda gång. *Stolt*
Efter filmen, kring halv tolv, skulle jag krypa till kojs och såg ju att jag fått ett meddelande.
En tid till å få fixat håret! LOVELI!!! Så jag smsade snabbt ett svar till Ninus som ,som tur var, var vaken (Haha! Vilka upprepningar! )
Så ska iväg nu klockan elva å få barret fixat. Skööönt. Less på min lestadian-look. (Har håret i fläta i nacken fär att slippa se skiten!) Nu ska jag bli rejält mörk igen. Skönt.
Ska bli riktigt skönt att få träffa Nina också.. Bara det är roligt!
´Vi har inte umgåtts aktivt på hur länge som hellst, men det är skönt med henne att jag ändå vet var vi står.
Hon är en av dom få här i Gällivare som jag vet "Inte försvinner".  Blir väl lite så när man får kids... Jag kan ju inte ta mig iväg så mycket och även om tiden finns så finns sällan orken.
Nå iaf så ska det bli fint att få håret fixat, träffa Nina, vara barnfri en stund och ÄTA LUNCH I LUGN OCH RO! (I värmen medans färgen verkar .. Hehe!)

Nä nu ska jag mysa med min goa familj åsså sticka sen. Patrik och Elise sitter och lyssnar på musik och dansar... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa du fröken Eggby. Nog vet vi ju var vi har varandra, vi är ju trots allt några av dem få med båda fötterna på jorden. Jag försöker samla mig lite och skriva ett inlägg om våra samtal idag, hihi, men de går lite segt ;) men nån liiiten hint ska jag då få in. ses ju redan på söndag igen!

2009-07-17 @ 14:43:14
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Emma

Tyvärr så behöver vi skötbordet än :(

Men ikea har väl sånna där väggskötbord? Och har för mig jag såg ett på erikssons center.

2009-07-17 @ 20:34:12
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0