Graviditetssolbrännan fixad!

Ja nu har jag beställt hem Tan in a Can. Haha!
Jag måste ju ha... För det första har jag inte hunnit steka i solen nånting i sommar. Man har ju Elise som måste vaktas 24 timmar om dygnet, 60 sekunder i minuten.
Åsså kommer jag nu bli stor å fet igen å då kan jag ju inte ligga på rygg i solariet heller...
Så jag kommer ju bara en riktigt blek en innan knodden är ute. Jag kommer ju vara så genomblek så organen kommer blekna bort...
Å! Oh no! Sen kan man ju inte ligga å svettas å stånka på förlossnignen heller helt blek. Dom kommer ju inte våga komma fram å ta emot barnet.. Hehe!
Så en tan in a can blir juhe bra. Så får Patrik spraya mig lite brun. Bra bra.
(Misstänker att jag inte kommer få ha den ifred! Hehe!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo vi får komma förbi nån dag så får barnen leka också : )

Han var jätte läskig!! Det var hans katt skatorna hade dödat.. och så var han arg och sa "men du gillar inte katter?!" och jag vågade inte säga annat än Jooo jooo! hehe.

2009-07-22 @ 19:04:40
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

kanske bländar bm med din stora vita mage så hon inte ser vart hon ska fånga :-p



skämt å sido



kram

2009-07-22 @ 19:42:20
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0