Goooo morron! :)

Jahaja. Efter en natt med Elise mellan oss så har min vänstra arm en lite lustig vinkel ännu men det går nog till sig!:)
Vi har sovit till strax innan åtta. Sååå skönt. Gårdagskvällen spenderades verkligen bara på soffan med nio filmen, men jag kollade den på trean ist. Dragonfly hette den. Med Kevin Costner. Patrik kom hem mitt i filmen och såg klart med mig.. Slutet ver en sån galen snyftgrej så jag grinade som vanligt. Patrik frågade just innan tårarna rann över; "Gråter du inte ännu?"  Varpå jag ifrågasatte: "Varför grinar inte DU?? SER du alls vad som händer?!"
Jag tror nog att om inte killar hade jobbat så hårt med sig själva genom hela deras liv så hade han också grinat. Eftersom han visste ju att det var ett väldigt rörande moment! :)

Idag vet ja inte vad som händer funderar på att gå till lekparken så Elise får se lite kids. Sen ska det ju handlas och lämnas igen lite tallrikar faktiskt! ;) Fick med mig en burk lunch från Rebban i veckan och i helgen fick jag ett fat vattenmelon hem från Göta. Schyrro dom är som matar mig, Tack tack! :) 

JOJUSTJA!! Jag ska in på Öströms idag också och se på lite barntapet. Funderar på en Djugelfondvägg inne hos tösen. 
Å djungelgardin... Vet nån var man kan hitta det? 
Åh vad jag längtar tills man får börja på riktigt därinne. Ska försöka få klart det "I huvudet" idag. 

Nä mera kaffe åsså in på Tradera. Dom kanske har gardinen!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad roligt å fixa o dona hemma, hade också velat orka med den kreativiteten ;)

2009-07-13 @ 10:15:05
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: angelika

på colorama har dom tyg till alla barn fond tapeterna ... ett litet tips vettu !! kram..

2009-07-13 @ 16:16:38
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men snajsig liten ändring i headern ;)

2009-07-14 @ 04:27:32
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0