Feel free to....

...bjuda oss på blodpalt! :)
Är sjukt sugen på blodpalt men ids inte göra det själv! :)

Riktigt tråkig dag idag. Känner mig så trött så trött så trött. Efter allt som gick galet i morse så har jag surat också. Varit grinig och bara slöat. Fick dåligt samvete gentemot Elise och gav henne mellis åsså skulle vi precis gå ut så börjar det regna igen. SUCK. Så nu ska jag komma på nått kul att göra här hemma ist! Klurigt.....
Bygga koja kanske. Det skulle hon nog gilla. I tio minuter iaf. Hehe!

Kommentarer
Postat av: ninni

också sjuuukt trött, hojja! mmm. blodpalt. fast de var ju de att orka laga. har supit bort min paltgryta också ;)

2009-07-07 @ 15:01:17
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0