Elise är SUR idag

Men jisses vilket humööör!!! Hahahahaa!!! Trodde inte att detta fanns i damen.
Jesus va arg hon är idag. HELA TIDEN! Hon gallskriker, låtsas grinar, snyftar, kastar sig på golvet och tjuter så fort:
Hon inte når det hon vill
Hon inte får komma upp i famnen
Jag stänger nån dörr som toa/balkong
Så fort man lyfter henne i eller ut stolen
Om man lämnar rummet

...
Kom på att jag inte kan skriva en lista eftersom hon grinar och surar till allt idag. Jag hade ju då behävt skrive en jäääälitt lång lista. Som till exempel;  ...När man köpt en grön töja satt det på Yassir Arafat och dansat polka halva natten med en vacker grek.
...När man fiskat upp en stor gädda kastar tillbaka den och kliar sig sedan på foten som är nedstoppad i sin tretornstövel.

Onödigt å skriva sånna listor. Tycker jag.
Hon surar rätt å slätt till allt! ;)

Ja i förra inlägget frågade jag om middagstips. Innan jag loggade in nu för att skriva tog jag fram en kassler ur frysen.
Läser sedan kommentaren från Sussie som tipsar om just kasslergryta. Hon hade nått recept men jag hinner nog inte få det eftersom jag ska å handla nu... Well. Får göra nå hittepå bara!


Kommentarer
Postat av: sussie

Haha, det är Ebba du beskriver i ditt inlägg.... Gissar att vi har fått bestämda, tjurskalliga små tjejer! :) Inte kan de väl komma från mammorna väl? hihi. Kan skicka recept...Men var vill du jag ska skicka de? Hit på bloggen? /Sussie

2009-07-30 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0