Busunge

Hahaa!! Elise var precis i sovrummet och grävde i en av blommorna.
Jag gick dit och Ajaj:ade och Fyy:ade och lyfte henne från blomman och dammsög upp jorden hon spridit ut.
Elise protestera högljutt och gjorde nya utfall mot blomman. Så när jag hade dammsugit så lyfte jag ut henne ur sovrummet och puttade igen dörren. Elise grät förtvivlad och var så förstörd som bara småbarn kan vara när dom känner sig berövade på den ultimata lyckan. I detta fall en sketen Benjamin fikus.
Så hon satt utanför sovrumsdörren och snyftade och hulkade. Jag kollade på henne i smyg från tvrummet.
Hon slog uppgivet med händerna mot sovrumsdörren i häftig snyftning och dörren gick upp lite. Hon stelnade till och slutade genast gråta. Hon satt länge kvar och lutade sig frammåt och tittade in i sovrummet. Efter noga överläggande inuti hennes huvud så vände hon sig om och tittade på mig.
"jodå, varsågod. Gå in du, men gå INTE till blomman." Sa jag och log.
Elise sken upp kröp glatt innanför dörren. Men så stannade hon precis innanför dörren vände sig mot mig igen, vinkade med ett flin på läpparna, och stängde dörren! Hahahaaa!!!
Vad tror ni busungen hade planerat???
Fasen va lurig hon är.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha,dom är roliga dom små liven=)

2009-07-13 @ 19:08:52
Postat av: Sofie

Haha...det är allt en hel del Catja i henne s

2009-07-13 @ 19:48:48
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Nicole (någorlunda ung 2 barns mamma)

Fixad och förbättrad! =)

2009-07-14 @ 00:49:02
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Sanna

Nååååååååå, vad ball :D

2009-07-14 @ 04:32:01
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0