Aaaah min haka....

Dagen fortsatte i samma skitanda som på morgonen igår. Förutom när Camilla och Felicia kom på besök, det var rent kul! :)
Min haka är ömmare än ömmast (Hej stavning!)
Elise har en stor snigel som man sitter och gungar på. Denna snigel har två röda horn som handtag. Jag kom på att dessa handtag nog kan vändas så hon når dom bättre. Grabbade tag i hornet och skulle dra lös det. Lossnade inte. Tog i lite mer och ruckade lite på det. Näjj. Tog spjärn med fötterna och drog till ordentligt.
FLOPP! Rätt under hakan PANG!! AAAJJAJAJAJAJAJJJJ!!!!
Aaah, trodde jag skulle tappa tänderna! Elise stirrade på mig och började applådera, tack för den unge! ;)
Ömmar ändå men jag verkar ha klarat mig från blåmärke. Skönt det. Inte så fagert att knalla runt med en blå haka. Fast då skulle hakan kanse synas iaf! Patrik retar mig för min saknad av haka. Haha! Ska han säga, som är Lagnestigare som är helt upbyggda kring sina hakor. Hellre ingen haka än bara haka. Hahaha! Det får bli dagens visdomsord. :)

Låg och såg lite av Minnes-grejjen ala' MJ igår.
Buhuuu!! Jag bölade som aldrig förr. Trodde jag skulle väcka Elise så jag var tvungen att byta kanal. Somnade sjukt tdigt igår. Härligt var det. Har fått sova hur länge som helst....

Ska ta och åka förbi stallet idag. Dom han nått roligt ridläger som Camilla anmält sig till i Augusti. Jag ska också!! Om det finns platser. Camilla har bokat upp Lector... :( Men men jag får väl nöja mig med nån annan då! :)
Kanske ska passa på att testa nått annat!  Ska åka å kika lite...

Jaha, annars vet jag inte så mycket...... Kallt och blött ute idag igen. Inge kul.

Nä mera kaffe  åsså hopp i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0