30årsfest och denna katastrofala morgon

Igårkväll var vi på Camillas 30årsfest. Ja jisses va kul vi hade! :) Superskoj! Jag Patrik och Elise åkte in lite tidigare och hjälpte till (Ja, lite iaf..) med hemliga uppdrag och sista fixen innan folk kom. Alla gäster fick ett eget hemligt uppdrag som dom skulle genomföra under kvällens gång. Uppdragen var ju  HEMLIGA så ingen fick veta vad dom andra hade... Här är några av uppdragen:
Patriks upprag: Flexa med musklerna i tid och otid och kommentera din egen styrka.
Andreas uppdrag: Stöt på ALLA av det motsatta könet.
Camillas uppdrag: Lägg in en hel engelsk mening i varje konversation.
Saras uppdrag: Flytta dina bordsgrannars glas lte grand och säg; "Det står snyggare där..."
Mitt upprad var lite fööör lätt jag hade gärna dragit en till för jag tycker ju allt sånt är så kul. Mitt uppdrag gick ut på att överanvända ordet Fenomenal hela kvällen.
Vid åtta tiden åkte vi hem en sväng och lade Elise. Ritva och Ingemar ställde upp i sista minuten som barnvakt! Tack tack!
Tillbaka på festen spelade vi en egen variant av Så ska det låta. Killarna mot tjejjerna (Naturligtvis!). Vi skulle nynna på olika låtar och försöka få vårat lag att komma på vilken låt det var. Låter lättare än vad det är kan jag säga! :)
Ja det var galet skojj! :)
Jag och Patrik drog till och med en sväng om på "dansgolvet". Riktig styrdans till skillnad från Keisu och Camillas Ume´gnussande! Hahahaaa!! :D Dom såg ut som två sugna tonåringar på högstadiediscot. Camilla envisas med att det är så dom gör i Umeå när dom går på dans. Jag tror att Camilla dansar så och tror att alla andra gör det också! Hahaa! Näää... skojja bara Camilla.. Du är för kul du. :)
Vi blev kvar längre än planerat. Vi hade tänkt åka hem innan dom berömda småtimmarna började för att slippa vara med när folk blivit för fulla och odrägliga. Men vi blev kvar för detta också... Hhaaha! Nåja, vi fick bara med att fnissa åt när vi kom hem! ;) Ritva och Ingemar satt och såg skräckfilm när vi kom hem och Elisen hade sovit hela tiden.

Klivit upp okristligt tidigt i morse med tösen. Och morgonen har ju inte varit en fröjd direkt. Elise har spillt ut kaffe på tvrumsmattan, dragit ut toaborsten (UUUURK!!!!!!!), rivit ut kläder ur garderoben...... Ja allt som kan gå snett har gått snett. Hujj! Nu ska jag och plocka undan i Kottes rum igen. Idag ska vi tapetsera. Men vi ska också till frissan idag jag och Patteponken.....

Nä. Ha en trevlig dag åsså ser vi hur mycket jag kommer ha tid att blogga idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Var gärna med och tävla i min blogg - ett presentkort på barnkläder hos Sweetfunky ligger i potten, som har märken som bl.a. Molo, Me Too, Diesel och Hummel.

Men skynda! Tävlingen avslutas imorgon kväll.



http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

2009-07-19 @ 10:10:32
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Linda å Ellen

Kul med en lyckad kväll!Hoppas på bilder på det nya rummet!

2009-07-19 @ 10:13:33
Postat av: Sanna

Hä hä hää, jag tror jag hajar uttalet på Stevven, övade lite grann och tycker själv att jag fick knix på det.



Hörrö, låter som en jävligt kul fest ! Längtar själv efter att kunna lämna bort Noah över natten utan att man ska behöva tycka-synd-till-dödsom den STACKAREN som måste bråka med Noah halva natten. Ha ha . . .

2009-07-20 @ 09:23:13
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Psssssssssssssssssssssst: Tack för hick-tipset - måste prova det nästa gång jag får en sån där hick-attack!

2009-07-20 @ 09:23:42
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0