30 äggstårtan

Jaa. Denna marängtårtan som vil kallar trettioäggstårtan har jag bakat nu på morgon. Egentligen ska det vara fyra ägg i dom ska liksom delas och jag tenderat att lyckas med tre av om fyra äggen sen det fjärde, som jag naturligtvis delat ovanför dom andra, har gått sönder och alla fina vitorna får stänk av gula! GAAAH!! Så därför har det gått kring trettio ägg varje gång jag gjort den.. Har fått springa och ringa på hos grannarna för att låna ägg alltid. Men inte idag. Idag gick det bara fem ägg! Så det så! Eller nä! Sex förresten, men det är ju lååångt ifrån trettio! :) Nöjd som tusan!

(Men gud vad är det med min stavning??! Jag kan inte stava. Allt blir fel hela tiden.... Kan man få nån sorts mini-stroke som sätter sig i skrivandet?)

Nä nu ska jag hoppa i duschen å försöka bli av med lite Tan In a Can. Huuuu!!

Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

lyx med tårta:D

2009-07-28 @ 22:21:31
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0