Underbar morgon...

Den kan inte bli bättre när man kliver upp efter att ha gett välling och bytt blöja åsså går jag för att slå på datorn.
Öppnar Lap:en och där ligger en liten lapp från Patrik!
Han kan om han vill! :) Tack Älsklingen!

Annars så är det vinterns kallaste dag idag.
Termometern visar på -28.2 Och det är här uppe. Brukar vara Ännu 5 grader kallare nere på backen.
Så alltså, den svalkande graden -33.2. Jaa, myggfritt kan man säga.
Jag och Pigis skulle ju på ÖL idag igen. Hoppas bara bilen sartar. (Min bilmekaniker förespråkar nog inte kallstarter i dessa temperaturer.)

Ska kila ut en halvtimma innan avfärd och starta Rolfen.  Min kära lilla bil!
Han har då aldrig Start-vägrat tidigare. Men dagar som idag hade jag haft full förståelse för det.

Elise har sovit rätt dåligt i natt. Men det brukar ju bli så när hon sovit dåligt på dagen.
Varför jag alltid tror att hon ska sova gott när hon sovit dåligt på dagen förstår jag inte!
Det har hon aldrig gjort. Som att hon blir överväldigad av all sömn som måste tas igen så det blir ingen vidare kvalitet på sömnen.

Såå, hårets status är även idag: Plockepinn med tunn spagetti.
Så jag har massor att reda ut. Men håret doftar ljuvligt av mitt shampo. I natt när jag klivit upp för nappinsättningar så har jag inte kunnat somna om när jag lagt mig ner igen.
För då har jag ju fläktat upp go doften från håret.
Förvandlas genast till en Hår-variant av Ferdinand. "Jag vill bara sitta här.... och lukta på håååret..." *Sniiiiff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0