Kvällsrunda på Sjötorgs...

Gick över till Peter och Rebban och drack en kopp kaffe såhär på kvällskvisten.
Elise var galet blyg för Peter igen från början. Hihi, hon håller för öronen så fort hon ser eller hör honom! :)
Hihi! Gullunge! :)
Men efter ett tag så slappnade hon av lite grand och log till och med mot honom! :)

Nu är vi hemkomna och har ätit lite Banangröt (Elise har ätit).
Vi har också torkat bort banangröt från tapeten. :)

Nu ska jag ha lite kvällsmys med Elise på golvet och sen blir det saga och sängen...

Och ikväll ska jag se....

Poster

Äntligen! :)
(Om skivan inte skulle fungera eller något annat fel skulle uppstå så skulle jag ljuga för er låtsas att jag sett den! :)  )

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Verkligen skitsnygg blogg du har nu :D

2009-02-11 @ 23:45:56
URL: http://lattepappan.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0