Jusjta! Besiktningen!

Hahaaa! Dom gamla takterna sitter i trots allt! :)

Åker in med bilen, killen kollar och kollar.
Jag ser att han står och gräver i baksätet...Länge.
"Va fasen..." Tänker jag och går och ser vad som pågår.
Då visar det sig att jag inte har nått bilbälte i mitten bak. VAH?!
Alltså det finns verkligen inte! Bortplockat på något vis...
(Åhjävlarfansskit....)
Står och funderar på var jag ska dumpa liket (besiktningskillens när han inte kan godkänna bilen)...
Han drar sitt varv och kör en runda.
Kommer in och skriver ut papret till mig.
Räcker fram det och tittat menande på mig
"Leta fram det där bältet för egentligen så... AJ-AJ-AJ..."
Öööh.... Tittar ner på papret och bilen är godkänd! :)

Praise the Lord and Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0