God Morgon

Nattsömnen har haft sina avbrott av diverse orsaker.
Jobbigt av diverse orsaker.

Patte ponken vandrade runt med sitt betongdamm i hela hallen imorse igen... Morrr....
Surrade precis med honom och han tycker att det är lite jobbigt att jag och Elise ska åka bort.
Men snart är vi ju hemma igen.
Igår stannar han upp i ett blöjbyte och säger: "Vad ska jag äta när du är borta?"
Hahahaa! Så vi handlade som till ett par barn som blir ensamma hemma. Hihihi!
Burk och micromat som han bara kan värma snabbt efter jobbet! :)

Nu ska jag ta och göra i ordning Elise och duscha med allt vad det innebär.
Efterbörden för duschen blir dock kort idag. Orkar inte göra mycket med mig själv... Hinner inte heller.
Klockan tio måste jag åka för att Elise förhoppningsvis ska sova hela vägen.

Så tjolahopp hörrni! :)

Kommentarer
Postat av: Sussie, Ebba o Elias.

Ha nu en trevlig resa...kram

2009-02-26 @ 08:47:39
URL: http://sussieeliasebba.bloggagratis.se
Postat av: stina

I grund och botten är jag väl egentligen gälllivare bo. men ja nu hälsade jag på pappa och resten av släkten

2009-02-26 @ 09:16:10
URL: http://stinaalmgrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0