En trötter sitter vid datorn. En annan har slocknat.

Ja jessus hur trött jag är... Dagen har varit lång. :)
Bilfärden gick bra. Jag älskar ju långkörningar..
Kom på mig själv att ligga i åttio bakom flera lastbilar nöjd som fasen poppandes musik.
Kommer på att jag kört en kilometer på en raksträcka utan ett enda möte...
Ojdå! Skulle man kanske ta och köra om!? :)
Men det berör mig inte att ligga bakom och bara njuta.
Gillar att sjunga i bilen. Högt! :) Och mycket hellre än bra.. :)
Kom på mig själv flera gånger med att grimasera när man tar i och drar av nån sångbit, just när man möter en annan bil. Hahaha! Hur ser jag inte ut där jag sitter och sjunger... hehe! :)

Elise har sovit en kvart mellan klockan 12.00 och 20.00 så det var en otrooooligt övertrött dam jag nannade ikväll.
Sötis gumman då...  FÅr se hur natten blir om hon sover ordentligt.

Mina planer har ändrats efterhandunder hela dagen.
Men nu verkar det som att jag tar Jennie och Luleå imorgon.
Lördag blir det Kalix och fika hos Sofie som har födelsedag.
Där blir det träff med Tessah också... Herregud!! :)
Det är nog en fyra år sedan jag träffat dom sist.... Jättekul ska det bli! :)

NU ska jag nog ta och smyga upp för trappen, borsta tänderna och lägga mig.
Ser nog Criminal Minds i sängen på övervåningen.

Papsen saknar oss... Och vi saknar pappa som fasen..  ♥
Trist att han inte kunde komma med. :(

Nä ni... ha d gött.. Och god natt.

Kommentarer
Postat av: Tessah



Ska bli super skojj se er på lördag! ... Det är ju faktiskt 3 år sedan nu!...Nathanael var bara 3 månader då jag var till Danni och dej. Gosh alltså!



Hoppas bara vi inte ligger i magsjuka lördag :/ dante hade ju i lördags magsjuka. Gubben ligger i magsjuka idag ... hujja! :/ ...

vill inte vill inte!



krams!

2009-02-26 @ 21:04:47
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0