Tror jag ska bli trendig...

... Å skaffa mig en egen terapeut! :D
Det finns en massa man måste reda ut som människa.
Jag tror att det finns en massa oro helt i onödan och varför känna så??
Jo, jag tror minsann att jag ska göra det. En del saker man inte kan få "Ur systemet" och som påverkar en negativt. Ta mej tusan, det ska jag göra! 
Shit va trendish!
Å nu när Camilla, min hobbyterapeut (som inte är så himla hobby, hon är ju snart psykolog), är borta i Ume hela tiden så har jag ingen som speglar mig och får ner mig på jorden igen, så måste jag ju skaffa nån annan. 
Mina bekymmer är ju ganska fjuttiga. (Haha! Om jag berättade skulle du skratta! Jo faktiskt Man kan inte ta det på allvar om man inte lyssnar och tar in helheten på det! :)) 
Fjuttiga som ändå stör mig i mitt vardagsliv så jag borde nog ta tag i detta. 
Har man tur så är det ju fort hjälpt å då blir det ju himla billigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0