Hoho!

Jahaja, tidig morgon idag igen. Fasen vad jag gillar förmiddagar! :D
Jag och Elise ska ta och göra oss i ordning och sticka på jobbet.
Tre dagar jobb kvar sen julledigt. Skönt! :)
Sen blir det ju tyvärr jobb i fyra veckor till. Fattar inte hur FK är funtade. Men men.....
Fyra veckor går fort. Åsså tjänar jag ju lite med pengar också under dom fyra veckorna. (Tänk positivt, tänk positivt.......)

Näää.... Måste börja klä och borsta oss i ordning. Annars blir vi sena.
Elise ligger och ser dom här konstiga figurerna på TV. Makka Pakka, UpsieDaisie å vad dom nu heter. Jag hajjar inte grejjen. Dom är ju värre än Teletubbiesarna!

UUUUUÄÄÄCCK!!!!!! JAG KÄKADE MÖGEL!!!!!! UUUURK!!!!!
MAckan var tydligen inte så fresh..... Isch! Måste ha kaffe. Hejj!

Kommentarer
Postat av: Danni

Alvin gillar också Drömmarnas Trädgård jättemycket. Igle piggle, makka pakka och ja... vad dom nu heter... :-) Men jag tycker det är ett behagligt barnprogram. Så lugnt och skönt så där på morgonen...

När ses vi förresten?

KRAM

2009-12-21 @ 20:00:56
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0