Vår mumsiga middag


Snyggt när man redan börjar äta åsså ska man fota sen! Muhahahaaa! Hade tänkt fota bara Elises tallrik först, hehe, men det såg jäääätteäckligt ut ju!

Men serri, finns det nått godare än fiskpinnar, hemmagjort mos, rivna morötter och spenat... Jodå, en klick majonnäs åsså! ;)
Jag smakade spenat för första gången hos Göta för nån vecka sen å det var ju JÄTTEGOTT!!
Den smakade som lite citronigt på något vis.. Jättemums.
Men när jag gjorde min spenat i dag så smakade den.... SKIT! Jo huvva jätteäcklig!! Smakade lite som.. ja typ alger! Bläch! Vet inte vad man ska krydda med så i bara med MASSOR av citronpeppar (det närmsta jag kunde komma i citronväg hemma idag!) och salt å då blev det.... okej iaf! :)

Vad brukar du krydda din spenat med????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0