Vad var det jag sa? *Flinar*

Patrik är på väg hem som en mycket stolt ägare till en alldeles egen mc.
Såhär ser den ut
Klicka för att se nästa bild

Jo han är mycket mycket glad! :) Å ja me... ♥

Jag är helt slut som artist som vanligt. Har precis syndat värre än värst. Käkat två rostade mackor med apelsinmarmelad och ost. Huuuh... Nu är jag helt proppis. Usch isch!
Ska lägga mig å läsa.....åjustefandetharjagglömtåberätta!! Fan va irriterande....
Jag läste ju den där boken Alltid Odd av Dean Koontz. Han skriver ju sjuuuukt spännande böcker! Men tror ni inte att när jag bara hade sådär två tre kapitel kvar så glömde jag boken i Patriks mormors stuga. T skulle ta med den till stan när han kom hem men hade inte hittat den. (Ni vet hur det är när karlar ska söka efter nått....;))
Så nä, jag vet fortfarande inte hur den slutar. Hade det inte varit för det att jag köpte det sista exet från bokhandeln så hade jag redan varit dit och köpt ett nytt ex av boken så jag får veta hur den slutar... På måndag ska jag gå in på bibblio och läsa klart den medans Elise vilar middag. Jag klarar inte av att inte få veta slutet....
Men nu har Patrik kommit hem med lite böcker från L och A. Däribland en till Koontz bok. Midnatt hette denna... Ska lägga mig å läsa denna i brist på vettiga tvprogram. Å vänta på... CITAT: "Gå och lägg dig du så kryper jag ner bredvid dig sen..." Hah! Denna mc har fått min vanligtvis 300 gradiga-utan täcke- och helst med ett isblock under ryggen-till karl  att bli kramig. Han har sovit förra natten på min sida av sängen och kramats hela natten. Finns det nått härligare? Vet inte om det är tack vare mc eller helt enkelt min fantastiska uppenbarelse. MUHAHAHAHAHAAAA!!!

Nä hörrni. ha de la gött va! Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0