Stora förändringar på G.....

... Ja huvva... Har fått ringa efter moraliskt stöd och råd såhär på morgonkvisten.
Känns lite läskigt att ta ett steg ut i den totala osäkerheten bara sådär.
Man vet ju inte liksom vad som väntar en. Kan ju vara en förändring till det bättre, men också till det sämre.
Känns jobbigt att lämna nått så välbekant bakom sig.. Jag menar vi har ju ett långt förflutet ihop.
Flera år har vi ju hängt hängivet ihop varje dag i princip...
Känns läskigt med spännande samtidigt.
Men det känns som att det är dags för förändring. Variation kan vi ju kalla det....
Men nu är det dags, jag är säker...
Det är dags för mig att byta shampo!
Du har tjänat mig väl Tigi Bedhead men jag behöver nånting nytt... för att tag i alla fall.
Vi behöver ju inte se detta som nånting definitivt. Vi kan ju ta en paus.... träffa andra ett tag....
Samtidigt vill jag välkomna Bumble and bumle in i mitt badrum...


Kommentarer
Postat av: Sussie

Det e alltid skoj med lite förändringar, även dom små enkla :) Kramis!

2009-08-25 @ 10:22:07
Postat av: Rebban

Vill du att jag ska komma och hålla handen...? ;)

2009-08-25 @ 18:28:14
Postat av: Camilla

hahaha....Jag saknar dig förresten. Och helst nu när jag är kaffesugen, pratsugen, och ligga-på-din-sköna-soffa-och-ha-de-gött sugen. Kram

2009-08-25 @ 19:24:22
URL: http://camillav.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0