Morgon

Ursäkta mitt ickebloggande igår.. Skrev ett inlägg på morgonen men har tydligen inte publicerat det! Höhö! Flumm...
Igår och även idag är myspys mornar. Hela familjen hemma som såsar runt i pyjamas hur länge som helst. Fast jag och Pigan smet ut på gräsmattan igår morse och övade på å gå lite grand.. :) Men hon blidde trött och sur efter ett tag.

Idag är en seeg morgon. Mycket seg. Blir verkligen inte bättre av att vi har slut kaffe.
Shit asså det är när man inte har kaffe på morgonen som man verkligen inser hur beroende man är av sin morgonkopp.
Jag har rent huvudvärk och det känns som kola i skallen... Höööh....

Idag är det kräftskiva. Nice... Men jag är så trött så trött så trött så vi får se hur jag klarar det. Elise blidde ordentligt störd av nått i natt så jag fick ligga som en ostkrok i henne minisäng i natt hur länge som helst för at försöka få henne att somna om. Iiiik, min höft värker väldans bra idag!

Äääh var tvungen å ta en paus å se om det verkligen inte finns nått kaffe överhuvudtaget här hemma... Fanns snabbkaffe. Okej om det varit Nescafes den är ju ändå drickbar men detta var Euroshoppers och bara jag öppnade locket på burken höll jag på å kräkas.... Nä asså fan....
Jag måste nog å köpa kaffe. Det går inte annars....
tjing!

Kommentarer
Postat av: Sussie

hade vi bott grannar hade jag kutat över med ett paket... Nu gör ju vi dock inte det :(

2009-08-15 @ 09:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0