Mätt och belåten

Mycket belåten med leken i eftermiddag med Liza å Rio. Dom är härliga dom! :) Å Rio har vuxit och blitt stadigare på benen. Klarade av att hålla upp klängiga Elise en stund också!
Men innan vi tog oss iväg. Jag och Elise råkade försova oss. Vi skulle ju bara vila lite på lunchen vid elva men vi blåste på i nästan FYRA TIMMAR!!! :-0 Jesus va brått vi fick efter det! :)
Idag visade Elise sina första tendenser till Mammighet. Hos Rio så kom hon till mig och låtsades vara blyg för Rio. Skulle hålla i mig och ville inte släppa taget.
Jag förstår att barn som är mammiga har svårt att komma ifrån det. Det är ganska smickrande när ens barn tydligt visat att det bara är mamma som gäller. En rejäl egoboost! Hehe! Gäller å inte fastna i fällan. :)

Efter leken drog jag genast iväg på surströmming. Å hesus (<--Återigen en spanskt jesus så som jag vill stava det) vad jag åt! Mätt som en........nånting jättemätt. Nästan illamående. Magen växer tre månader eftr en rejäl måltid. Hehe.

Nu ska vi har nervarvning med lilltösa åsså får jag snart snart fortsätta läsa min otroligt spännande bok... Oooh va jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0