Ett sånt här inlägg som du INTE läser

Ja nu är det dags för att INTE skriva detta inlägg för om jag skulle skriva detta inlägg så hade det jag skrivit jinxats och allt skulle bli pannkaka. Så följande text läser du inte. För jag har inte skrivit det.

Sjukt vad duktig Elise är med sin nya säng! Jag var förberedd på en jäkla massa bråk och strul och klättrande ner från sängen men inte... Tidigare trodde jag att hon somnade så duktigt i sängen bara för att hon varit så trött. Att hon helt enkelt inte haft ork till att strula. Men nu har hon även legat i sängen när hon bara varit lite småtrött. Men då ligger hon ändå där och kikar och myser bara tills hon somnar... Fasen va bra det går! Är beredd på bakslag absolut! Men jag är förvånad över att det gått såhär bra... Tror nog att det kan ha lite med hennes tutte och snutte att göra. Hon får ju bara ha tutten när hon ska sova och det verkar hon veta. Så när hon får tutten så ligger hon mer än gärna kvar i sängen och myser..
Haha! Men hon har inte fattat att hon kan på dagen krypa upp i sängen och hämta tutten när hon vill! Hihi!

Sådärja. Ett inlägg helt utan text.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det har vänt och kommer nu alltid att vara lätt o enkelt! :) Så duktig hon är lillsötisen!



Kram till er.

2009-08-06 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0