Våran konstiga ICA handlare

Hihi! Ja alltså han är ganska speciell...
Det verkar gälla ICA handlare äverhuvudtaget faktiskt! :) Det här med ICAs köttfärsskandal kan ha varit en ren och skär olyckshändelse om alla handlare är lika förvirrade och knasiga.
Jag har ju jobbat på ICA själv i byn och min chef där är ju också speciell... Haha! :) En härlig en men speciell och unik! :)
Idag var jag in på ICA två gånger för naturligtvis så glömde jag ju hälften IGEN.
Första gången jag var in så... Eller först! Våran ICA handlare har långt blont hår i en svans på ryggen (Eller ja på huvudet såklart men svansen ligger ju som ner på ryggen....).
Han har små EltonJohn glasögon. Det vill säga mycket små och jäkligt runda och en låååång mustach som han brukar vrida upp och i sånna där snurror vi speciella tillfällen. (Hörde ryktas om att han kört men häst och vagn till krogen i vintras för han var för full för att köra bil! Men detta är bara var jag hört, kan vara rent strunt! Hihi!)
Så alltså jag var in åsså säger jag såhär;
"Gud va bra är ICA börjat med sina personliga rabattkuponger!"
(Man får rabatt på dom varor man köper mest! Toppen!)
Ica-mannen fnyser och lyfter lite på ena axeln, kollar på mig och höjer sina ögonbryn.
"Tjaaaa, om man gillar att man blir registerad överallt. Om man gillar att ALLT du handlar REGISTRERAS!"
Det gick inte att ta fel på hans missnöje.
Hahahaa!! Är han inte klok??! Han kan ju inte snacka skit om ICA och verkligen peka ut det negativa med deras nya påhitt. Hihiii! Jag sa bara att jag inte är orolig. Det är inga hemliga saker jag handlar på ICA.
Han fortsatte ett tag om att det är så otäckt att bli registrerad.
Andra gången jag var in så skojjade vi lite om att man alltid glömmer nått och måste komma tillbaka.
Denna gången sa han såhär:
"Om du nu glömt nått mer så kom inte tillbaka förrän om en halvtimma så jag slipper se dig!"
Mohahahaaaa!!!! *Vrider mig av skratt*
JAg vet ju att han inte menade så som han sa det, men allvarligt... Hihi! Nån annan kund kanske inte hade fattat det! :)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom på att du frågade om Leons sömn tidigare, dåligt minne :p

Jo han tjorvade väldigt mkt där ett tag. Det var ju i flera månader, tror det började runt 9 månader och pågick tills ganska nyss. Jag höll verkligen på att bli GALEN! Men det är så skööönt nu när han sover HELA natten och länge.. Hih.

Hoppas att det inte varar lika länge för er.

2009-04-27 @ 19:32:08
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men hjälp! :o) Vilket orginal! ^^

2009-04-27 @ 20:01:40
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anna

Har åxå sett han ute med häst och vagn, då med byxorna nedanför arslet.. Och en lååååång bilkö bakom sig, det var.. ehm.. annorlunda.. :D

2009-04-28 @ 19:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0