Vaknade hurtig

Ja trots en natt med galet mycket strul med fröken så vaknade ja hurtig.
Klev upp och drack en snabb kaffe och började sedan genast att ta itu med det nya Diskberget.
Det tog sin lilla tid. Efter det tog jag fram Påsk-trosorna och våndades även i år för denna förskräckliga skapelse.
Men en tradition är en tradition.
Jag och Rebbis köpte ett varsitt par påsktrosor för ett par tre år sedan. Dom är såååå fula! :D
Galet gula string med volanger runt om. Jag tror inte att vi var helt nyktra när vi köpte dom. Var nog fortfarande igång lite efter dagen innan. Men nu är det bara så att dessa trosor ska användas på påsken. En dag per år kan man väl offra sig! :)

Skulle precis sminka lillis till påskkärring men hon blidde så trött så hon får vila lite först. :)
Sen så.... Längtar! :)

Skulle ha lagat middag med Nina idag med jag måste skippa den GI-lådan. Patteponken vill ha påskmidddag. Jag hade tänkt göra det först men trodde sen inte att han var så intresserad men ack så jag bedrog mig! Hihi!

Igårkväll hade vi riktigt familjemys. Hela högen låg på Elises lekmatta utslagna efter en lång dag. Elise käkade sin välling åsså var det dags för henne å sova. Patrik kom med in i sovrummet och lyssnade på kvällssagan. Sen blev vi också kvar i sovrummet och låg och såg Så ska det låta. Det är bara för bra! :)

Nina var över på kaffe igår. Som vanligt när hon och jag ligger och slöar i soffan med varsin kaffekopp så orkar vi inte tänka särskillt mycket. Inte heller prata ordentligt, så riktigt många fula saker flög ur oss. Som till exempel.

-Jaha måste man ladda bilbatteriet när det tagit slut? Jag trodde att den bara behövde vila!

-Nu när jag tänker efter så kan väl inga hundar sitta helt rakt i bilar!
(Pratade om Grand danois och att dom inte kan sitta uprätt.)

-Jo men hon har en stor bil.
-Jaha, vaddå för bil?
-Men du vet, en såndär silverfärgad.

Jag skrattade så tårarna sprutade. Vi blir så slöa på att tänka så det är helt sjukt. Sen får vi skratta oss halvtfördärvade av alla idiotgrejjer vi kläcker ur oss! :)

Nä nu ska jag ta och spackla igen dom värsta sprickorna i ansiktet och plocka bort lite så jag kan dammsuga när pigan vaknar. Hejjs!

Kommentarer
Postat av: Catja

Hahahaa!!! Ja, jag ska inte dammsuga ansiktet trots att det låter som det! HIhi! :)

2009-04-11 @ 08:35:32
Postat av: Anonym

haha, nej de känns som överflödigt de där med att tänka ordentligt, känns som att man ska ju begripa vad den andra menar ändå & oftast funkar det ju faktiskt :D

2009-04-11 @ 14:47:23
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0