Snål och lat

Haha! Ja, är man det så får man inte vara rädd för att smutsa ner sig! :)

Nåå, detta satt inte i snålheten utan mer i latheten.
Efter ÖL så gick jag och handlade, men glömde såklar dammsugar påsar IGEN!
Kom hem och såg hur skitigt det var och slog på dammsugaren som bara skrek värre än någonsin men sög inte alls.
Jag ORKADE bara inte börja klä på pigan igen och gå till affären och köpa påsjäklarna. Så jag tömde helt enkelt den som satt i dammsugaren. Jeeeeeeeesus, vad det får plats mycket damm i en sån påse!
Tänk också att allt det dammet har man hemma. Det går ju fort å fylla en dammsugar påse.

Nu måste jag få í mig nått i maggen, har glömt äta frukost och inte idats göra lunch till mig själv.
Slarver!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ha ha.. inte är det ju varken snålhet lr lathet.. du är helt enkelt miljövänlig och försöker återanvända allt så mycke som möjligt.. hihi.. kram

2009-04-21 @ 07:01:34
URL: http://tihis.blogg.se/
Postat av: Catja

JOJSJTJA!! Jag är mljömedveten! Men vi vet ju hur det gick sist när jag var miljömdveten! Dom där jävla ljusen jag gjorde i vintras! Shit, höll ju på å bränna ner lägenheten... Nästan. Hihi! :)

2009-04-21 @ 08:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0