Smitit. Hoppas på att Patrik inte får veta!

Jag smet ju då till Frisör Nina som piffade upp mig idag..
Efter att ha prioriterat bort mig själv bra länge så blev Catjas Privata Nöjes utgifter gaaaaaanska så höga denna månaden. Så jag har försökt undanhålla för Patrik att jag varit till frissan. Jag HATAR ju att ljuga (och är faktiskt ganska dålig på det) så jag har försökt att ljuga så ABSOLUT lite som möjligt. Jag har helt ärligt inte ljugit alls. Bara undanhållt sanningen lite... Hihi!
Patrik lyckades ringa också när jag var hos frissan..
Lyssna nu hur lite jag ljög. Ja, ingenting ljög jag juh!

P: Hej, vad gör du?
C: Nä ingenting, surrar med Nina lite...
P:Jaha, hon har kommit förbi?
C:Nä, jag är hos henne. (Eeehm, jo på hennes jobb ja!)
P:Jaha, vad gör ni då?
C: Inget särskillt.... (Försöker byta riktning på samtalet) Vad gör du då?
P: Jobbar som fan. Blir nog övertid. Vad gör Pigan?
C:Eeh, hon är hemma.
P:Vah?!
C: (Skojjar till det och hoppas att han inte ska ställa fler frågor) Jo, jag satte fram en skål chips och ett glas vatten å slog på en film, hon klarar sig säkert, Ha-ha-haa. (<--Fejkat skratt) Nä, Ritva å Ingemar är med henne.
P:Jaha, varf....
C:Ja dom har promenerat till stan å dom ville va med henne så jag smet ut en stund.
P:Jaha, lite fritid. Skönt.
C:Jo.

Alltså har jag inte ljugit alls. :)



Haha! Nina ser ganska fin i kanten ut med sin hand och näsan i vädret!
Men hellre det än som det grottmänniska jag ser ut som! Hihi!



Färgresultatet blev härligt! Ser pretty natural ut... I like!
Kom också hem med tre nya älsklingar.........

(Jo, det är ju en liten spray där i mitten, satte bara dit den så ni skulle se den också. Den används ju liksom inte i duschen direkt! :))
Gömde undan tre gamla flaskor med lite grand kvar bara så att Patrik inte ser att shampona ökat i antal...
Fast han kommer nog se att dom är nya. Han har ganska bra koll på på våra hårprodukter. Iaf, shampo och balsamet.

Nå vi ser ju om jag åker dit... Hihi! :) Han brukar ju faktiskt vara en av dom få som märker när man färgat eller klippt sig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha ha, fan vad fränt av dig att lyckas undanhålla. Men varför ska vi behöva känna dåligt samvete nrä vi gör något för oss? Inte tror jag grabbarna vänder på pengarna när det handlar om . . . Ja, typ, öhm, motorojla eller nåt annat grabbigt! Ha ha, nää men jag känner mig också sådär skyldig om jag gjort eller köpt något till mig själv som bara gynnar mig och ingen annan. Varför är det så? Det är ju inte precis så att Anders skulle bli sur om han "såg" mina nya skor eller nya hårsvall :)



Hoppas Patrik inte märker nåt då :P

2009-04-24 @ 17:50:55
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Pssssssssssst, förresten - fint det blev! :)

2009-04-24 @ 17:51:26
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Catja

Ja visst skumt va?! Nä Patrik skulle inte bry sig men man har som dåligt samvete av nån anledning! haha!

2009-04-24 @ 18:39:02
Postat av: hannah

Haha syster:D I love you! Du är så kul:)

2009-04-24 @ 20:34:06
Postat av: ninniii

du Behövde ju verkligen färgen! :) fan vad fjollig bilden blev, mohaha. sådär frisörig. yuck! :D

2009-04-24 @ 21:06:23
Postat av: Anonym

Till Ninus: Jo eller hur! Hahaa!! Klockrent. :)

Du som är oouuuh så frisörig... Hihi!

2009-04-24 @ 21:11:30
Postat av: Catja

Ja förra kommentaren var från mig!

2009-04-24 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0