Sälja skorna...

Jajustja! Jag har väl inte ens sagt att ridstövlarna jag fick hem var för små! Aaarg... Jag säger då det. Folk får säga vad dom vill men mina fötter HAR blivit större sen jag fick Elise. Jag får ju inte på mig mina gamla skor. Fasen va surt...
Nå, nu har jag satt ut skorna på tradera. Ska bli spännande och se vad jag får för dom. Använder samma objektbeskrivning som förra säljaren men jag har tvättat av skorna iaf. Tjejjen som sålde till mig skickade till och med skorna med en tjockt lager spån och smuts... hm. Jag hade inte gjort det.
Så vi får se om jag får mer för dom när dom är tvättade och putsade. :)

Kanske ska sälja lite andra skor också... Det finns ju några par här man inte kan ha...Iaf min stövletter. Dom är ju bara använda en enda gång. *Snyft*

Kommentarer
Postat av: Nicole

Mina fötter växte från 38,5 till en stadig 40 med barnen... nu verkar dom "gå tillbaka" och jag kan ha 39 iaf....

2009-04-06 @ 13:00:00
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0