Så var Valborgs över!

Halva dagen gick åt att fixa Patriks deklaration men till slut så fick vi ordning på biffen!
På tal om biff, så blev marinaden til entrecoten GRYM. Fasen vicken kockerska jag blivit. Helt grymt! :)
Vi grillade gott, lite före dm andra dock för vi ville vara säker på att vi skulle få äta i lugn och ro.
Tur var det, för när dom andra skulle käka då ville pigan hem. :)
Var och kollade på majbrasan en sväng också men det mest bara rök från den. Hihi!
Kass brasa men vi träffade ju trevligt folk.

Btw! Du/Ni som brände ner Majbrasan som surgubben sparat ihop på Andra sidan...
BRA GJORT! Hihi!! :) Vi hade planer på att elda ner den för honom men vi hann inte. :)
Vi smidde grymma planer! :)

Nu var tanken att jag och Patrik skulle se film när Pigan somnat men vi orkar nog inte. Helt slut. Patrik ligger redan i sängen.. Hur han kan va tröttare än mig förstår jag inte.
Jag har ju gjort iordning grillplatsen hon G. Skurat altanen och torkat av utemöler och  rengjort grillar medans Patte sovit halva dagen. Neee, skämt å sido. Han brukar behöva en dags vila efter jobbvecka.
Dom jobbar hårt där ute...

Så nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner under täcket med min Studio Sex. (Hitills är den inte så bra fakiskt.... Hmprf!)

Nå natta med er! Hoppas ni haft en fin Valborg!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej! Jag undrar om du är intresserad av att köpa handgjorda barnkläder? Kika in och säg vad du tycker ;) //Paw

2009-04-30 @ 22:43:11
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyckte att studio sex aldrig blev riktigt bra. fast tog mig igenom hela...

2009-05-02 @ 10:28:46
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Utemöbler

Saknar att kunna sitta på gården på mina nya utemöbler ;)) sommar KOM<>!

2010-02-28 @ 23:25:13
URL: http://utemobler.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0