Promenaden i bilder



Jag och Elise drog på promend i finvädret... Skönt var det men det blåste lite grand!

Kolla va roligt! Hhi! Tre bilar i tre otroligt klara färger.. Fotade som hastigast när jag gick förbi för ägarna var påväg till bilarna. Tre finska yngre grabbar som antagligen var på skidsemester eller liknande... :)

Lite view efter vägen.... Gaaanska så fint har vi det ändå här! :)


Kolla kolla!! Lite bar mark....

Pulkbacken var verkligen bar.
Och titta. Det här är sista bilden på min mössa som ligger på vagnen. :'(
Den har ramlat av vagnen efter detta.... Kom hem och uppäckte att mössan var borta. Lekte detektiv och kollade bilderna på telefonen och gick ut igen. Hela vägen tillbaka till backen fär att kolla men inte....
Nån har "hattnappat" min mössa..... :(
Fan min fina mössa...... :( Jag har aldrig trivats med en mössa lika bra som med denna...
Åsså blir mösstackaren stulen!
 Som min syster skulle ha sagt:
"Må lössen från tusen kameler hemsöka tjuvens könsorgan!"


Leriga stigar.... Även här sökte jag sedan efter min mössa..

Jävla skit promenad! :(
Min mössa.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

har lagt ut en efterlysning på din mössa... skulle tro att det är en av alla som smyger här i snöhögarna utanför månbas alfa... dom ser misstänksamma ut.. =)



kram kram

2009-04-29 @ 16:37:47
Postat av: Anonym

åh! hon kan ha sin snyggmössa nu! klockrent ;)

2009-04-29 @ 18:26:55
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU, det har förestn kommit in en BLOMMIG dammsugare på DollarStore, de kanske är nå för dig ;)

2009-04-29 @ 20:02:56
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0