OTIPPAT!!

Ja oddsen för denna variant av denna dagen är mycket höga! Vilken skräll!
Resultatet blev:
1. Tvätta fönster
2. Stalla

Hah! Det ni!
Står just nu krokig som den berömda fjällbjörken och hafsar ner ett inlägg snabbt mitt i fönster tvättningen.
Elise sover i vagnen på balkongen som en stock och jag har börjat med fönstrena och kom på en riktigt fiffig grej!
Ni vet dom här ränderna som kan bli när man tvättar fönstrena!
Jag insåg precis att om man vntar nog länge med att göra rent fönstret. Så länge att skiten syns oavsett väder. Så då spelar det ingen roll om det blir lite ränder!
Se nu på mig bara. Jag struntar fullkomligt i ränderna på rutorna. Spelar ingen roll alls. För det är RENA ränder.

Toppen., Nu ska jag fortsätta så jag hinner med lite innan damen vaknar! Hejj"!


OBS OBS OBS. Ber om ursäkt för dom galna stavfelen jag hade här tidigare. Hade stavat FönstreRna. Typ hundra gånger. Såg det nyss så nu är dom VÄCK! :) Finns säkert sjutton till men dom struntar jag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0