Nystart

Jess nu har jag nystartat med GI igen. Från jul till nu så har det slarvats så enormt men nu har jag börjar om. Jag märkte redan igår när jag skrev på bloggen att jag nog skulle börja om igen så blev jag lite mer taggad.
Som att jag lovat någon och känner att jag måste fullfölja. Å de var ju bra! :)
Men nu har jag ju inte GI-anpassat kyl/frys och skafferi så till frukost i morse stod jag och kliade mig i huvudet och klurade på va fasen jag skulle äta.
Ni vet man kör den där öppnar kylen. Stirrar tomt in i kylen. Kollar kyldörren. Stänger kylen. Öppnar skafferiet stirrar in dit och flyttar på ströbrödet i hopp om att hitta en fantastiskt sammansatt fabulös Gifrulle. Men nix pix. Så istället öppnar du kylen igen och står och stirrar.
Jag hade bara gaaaalet svårt att komma på va fan man äter när man går på GI.
Va fasen sist så tyckte jag ju att jag kunde ju käka för fasen allt möjligt.
Men då insåg jag ju att jag slarvat nått ofantligt eftersom jag inte hade nånting GI-vänligt hemme i princip.
Hittade fiberhavregryn och kom på att det är ju gaaaaanska okej. :) Index på 55. Jaja. Inte direkt superbra dom första två veckorna men hellre det är att jag skulle behöva köra Höger/Vänster med morot och purjolök....


Vill även berätta att Katrin Zytomierska har har sån jäkla självdistans och jag tyckte det var galet roligt när hon på The Voice i morse outar hennes och Bingo Rimérs lilla romans. Sen i nästa andetag så berättar hon också hur brutalt dumpad hon verkar ha blivit av honom. Hahahaa!! Vicken dåre han är Bingo! Go Katrin!

Hörde ni förresten om Natacha-bröst-som-parabolantenner-Peyre??! Det berättade Katrin också på The Voice.
Natacha hade skrivit sina 10 bästa sextips på sin blogg.
Åsså hade DÅREN skrivit såhär. (Googlade och skulle klistra in hennes ord ordagrant men sidan verkar kaika. Hon har väl kanske själv hört Katrin.. Hihihiihii!!)
Jamen iaf den lilla tokan hade skrivit något liknande detta:
"Sen tjejjer om ni tycker att analsex gör ont så kan ni använda bedövningssalva..."

WHAT!!!!?????!?!?!?!?!? Är du helt pantad i skallen??!!
Här hade jag tänkt försöka skriva ner en lika jäkla korkad grej bara för att understryka exakt hur korkat hennes uttalande är. Men det går inte. Man kan inte komma med nånting annat lika korkat. Omöjligt.

Ja ni tjejjer kan ju gissa vad jag säger. Om du tycker att analsex gör ont. Ha inte analsex.
Jag säger det samma om att sätta handen på spisplattan. Om det gör ont. Gör det inte.
My god...... *Skakar på huvudet*

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Hej, hej, trevlig torsdag önskar jag er...

2009-04-23 @ 12:01:03
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha...ja vad ska man säga...det finns de som är blonda - PÅ RIKTIGT!



Lycka till med ditt GI:ande hoppas det går bra :)

2009-04-23 @ 12:56:16
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Tess trött tokig morsa

hahaha va kan man säga

2009-04-23 @ 17:13:49
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0