Nu ställer hon sig upp...

Jepp! Ikväll när jag stod och gjorde välling åt Elise så ställde hon sig upp mot mina ben! :)
Det är ju så lätt för henne att hålla i sig i byxbenen.

Idag på öppen lek så gick hon runt när jag höll i hennes händer. Men kaxig och självständig som hon börjar bli försökte hon komma lös från mina händer. Hela hon och hennes kroppsspråk skrek; "Men hallååå, släpp mig jag försöker gå här!"
Hihi! Jo, hon var så irriterad för att jag var i vägen och höll hennes händer hela tiden. Nä hon ville ha händerna fria och gå omkring. Hah! Hon måste bara lära sig gå först... :)

Trött och slut efter förra nattens tjorv och dagens lek ligger hon nu och håller på å somna. :)

Ikväll är det CSI så jag ligger redan i beredskap. Ska gå ut och koka mig en kopp te...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0