Börjar bli ljust ute klockan är 03.40

Ja det börjar bli ljust och jag har inte hunnit somna ännu. Elise har inte sovit på hela natten.
Hon sov från åtta till halv elva men sen inge mer.
I fem timmar nu har jag gång på gång bäddat ner henne i sängen.
Jag har bäddat ner henne, jag har provat ge välling, jag har läst för henne, jag har tagit henne till våran säng, jag har låtit henne vara uppe och tjorva i sängen (medans hon ännu var glad). Jag har burit på henne, jag har haft henne i vagnen, jag har gett henne vatten, jag bytt blöja, jag har killat på henne, jag har ta mej fan gjort allt. Men ungen sover inte. Hon somnade vid två när jag killade henne på ryggen. Men vaknade 02.40...
Hon är ännu vaken me är ju själv så trött så nu gnäller och gråter hon bara.
Patrik sover med öronproppar. Han jobbade över till tio ikväll och ska upp på en och en halv timma.
Jag är så trött så jag mår illa.
Jag fattar inte hur Elise orkar!
Jag fattar inte vad som är fel!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

HOJJA! Känner verkligen din frustration! Det är så jävla hemskt när man verkligen gjort ALLT! Jag hade nog gråtit vid det laget. Rejält. Usch, att sömn ska måsta vara så jävla viktigt. Det vore skönt om man hade en kvot med sömn som man verkligen var tvungen att fylla, vissa dagar mer och vissa dagar mindre. Men tyvärr kan man ju inte ta igen förlorad sömn, morr. . .



Hoppas du fick sova nåt i alla fall. . .



Kram

2009-04-26 @ 08:49:37
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch vad jobbigt :(

Det är verkligen det värsta som finns när dom tjorvar med sömnen.

2009-04-26 @ 13:12:21
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0