Morgon en dålig en

Ne alltså det har inte varit nån roligt natt. Elise började tjorva igårkväll efter att jag varit ut å sträckt på mig lite. Sen fortsatte det... H E L A  N A T T E N...
Hon har gnällt, snurrat, bråkat och svammlat konstant. Känns som att jag inte fått sova nånting. Dessutom utbröt värsta grälet mellan mig och Patrik igårkväll också. Så vi lyckades somna sura på varann. Å vi hatar det. Varför gör man det?? Även fast man inte vill! Suck....
Klockan kvart i fyra i morse kände jag på pigan att hon kanske var lite varm. Så jag tog av henne jamasen, byte blöja, gav en alvedon och lite vatten och lyfte över henne i min säng. Då sov hon iaf till halv sex. Sen har jag fått brotta ner henne så hon skulle sova enda till klockan sju.
Nu på morgonen började Elise med surerier. Hon skulle inte ha välling, hon skulle inte ha pyjamas, hon ville inte ligga still för blöjbyte.... Aaaaargh!!

Nu ringde Nina precis och MADE MY DAY.
"Du ser för hemsk ut i håret, kom klockan halv två!"
TACK TACK TACK TACK......
Jag SER verkligen hemsk ut i håret. Åsså kliar det ju i brist på färg och kemikalier i hårbotten...
Så det ska bli skönt å bli lite egen tid å få håret fixat.
Bra att hon ringde, även fast jag varit på väg hur länge som helst så hade jag aldrig fått fingrarna ur å ringa.

Whattah? Grannen poppar musik som ett tok! Hihi! Har hon fest eller? Hihi! Ja hon är tidig hon... Om hon nu har fest. :)

Rebban är ju ledig också.... Henne måste jag ringa.

Men först av allt ska jag dricka mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

ojdå... låter som en mindre rolig natt...



hatar nar man bråkar och behöver gå å lägga sej som ovänner..

2009-04-24 @ 08:58:03
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0