Miss nummmer tre... Eller fyra?! På Tradera.

Jag köpte ju stövlarna objektbeskrivningen löd såhär;

"Välanvända men funktionsdugliga..."

Det var ju verkligen sant! Helt plana undertill, knappt nån klack kvar. Sömmar trasiga efter skaftet och snedtrampade som bara den! Men jag tänkte att om hon kan sälja dom så kan jag. Jag använde samma objektbeskrivning som den tidigare säljaren. Bestämde mig för att jag inte ska ha mycket kontakt med köparen för då får jag så galet dåligt samvete när jag säljer dom här skitskorna.
Efter avslutat budgivnging skrev jag ett kort mail till vinnnaren om mitt kontonummer dit hon kunde sätta in pengarna och sa att jag skickar skorna efter noterad betalning.
Men vad tror du händer?! Men min vanliga otur så är köparen en Göteborgska (Aha, bra tyckte jag , långt borta.).
Men den jäkeln har ju precis gift sig med en Kirunabo och frågade om jag kunde få skorna skickade dit istället. Om jag kände nån som skulle åka dit. Så då började ju värsta mailskrivandet fram och tillbaka och nu mailade hon från sin semester och berättade om fjärilar och grejjor! VAH??!?!?!?!!! Hon är ju jättretrevlig!!
Fan också.... Funderar på att maila henne och be henne att inte köpa skorna.

VAD SKA JAG GÖRA??
Vad hade du gjort?


Kommentarer
Postat av: Tessah

skrattar

Du är ju bara för go Catja! hahahaha.



Skriv då till henne att dom är andvända ordentligt och skicka en bild om hon vill se dom?



jag hade nog också fått dåligt samvete ;)

2009-04-11 @ 10:12:31
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Gurko

Jag hade sålt dom!!

Ej kö varsin!!

2009-04-11 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0