Kullen hela dagen och Elise pratar!

Ja vi har varit i Kullen hela dagen. På morgonen var vi och skjutsade någon som hamnat på lite "fel ställe" i gårkväll/natt... ;) Hehe!
Efter det så åkte jag och Elise till Kullen och bara haft det trevligt! :) Promenerat med Eva och Agnes och ätit ätit och ätit hon Patriks mormor. När vi kom från promenaden hade Ritva och Ingemar också kommit så då drack vi kaffe och käkade lite till! Hihi!

Evas hund gick förbi Elise som satt på golvet och lekte idag. Elise stannar upp och tittar på hunden när den går förbi och säger; Vovve!
Tror ni jag hoppade till nånting! Haha! Jajjomen, damen har böjat prata lite. Det känns så konstigt. Skumt på nått vis. Ska hon börja prata nu? Va? Hon är ju en bäbis, hon är ju så liten... Hihi!
Spännande att se vad nästa ord blir....

Dålig uppdatering men jag är inte bloggsugen och mitt kaffe är klart i köket! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bouäääh! Men gud, redan ett ord

:D

2009-04-13 @ 06:34:19
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0