Kul dag idag

Ja idag har vi ju våran favvodag på veckan. Förr var det ju på söndagarna med babysimmet men nu är det Tisdagar.
För på Tisdagar så går vi på öppenlek på morgonen och Elise får träffa dom andra barnen och leka med dom.
Sen på eftermiddagen så är det stallet för mamma. Då får mamsen leka lite! :)
Så idag ska vi ha kul! :) Får se om man hittar lite av sin borttappade balans denna gången! :)

Sitter och dricker kaffe och kollar på nyhetsmorgon.
Jojust! Min Tradera kund ville ha skorna iaf.
Men nu ska jag ha en påtår.......

Jag har lite svårt att blogga när jag vet att folk som inte uppskattar mitt bloggande ändå läser den alltid.
Man blir som kluven i skrivandet. Jag fått total skrivkramp. Känns så tråkigt att känna sig blockerad när jag vanligtvis äskar att skriva.. Om allt möjligt.
Får inte till några sånna där lätsamma roliga inlägg. Det går inte.
Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men bouäääh! Jag älskar ditt sätt att skriva, låt inte några rötägg förstöra min läsning, will you? :D



Hi hi, tänk om alla säljare på Tradera kunde vara lika ärlig som du, nog hade jag ändå köpt skorna, mest för att säljaren varit så ärlig :)

2009-04-14 @ 10:04:32
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ääsch! skit i dem som inte uppskattar de, deras bekymmer att de ändå är så jäkla nyfis på ditt liv att de måste läsa! :) var nu lite narcissist, vi är ju bäst, haha!

2009-04-14 @ 10:34:32
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lattepappan

Skit i alla andra och blogga från hjärtat för din egen skull, hela världen är full av hatare :D

2009-04-14 @ 13:08:05
URL: http://lattepappan.se/wp
Postat av: Tihi

Fortsätt skriva.. nu är det roligt att läsa.. förrut skrev du mest om hur prinsessan sov.. =) Fast med tanke på att hela din familj å släkt läser så ingår nog det... =)



kram kram

2009-04-14 @ 13:22:54
Postat av: angelika

jag hade också nån på min förra blogg som höll på å anmärka på allt, när jag berättade att Jeppe hade eldat upp en refsa¨, så menade hon/han att jag var såååååå dålig mamma som hade LÄMNAT mina barn obevakade med en eld ... ja tillslut så lade jag ner bloggen och hon har försvunnit.. de e skit jobbigt ... Men vad skriver du som nån kan klanka på, tycker att det är väldigt vardagligt ... kjam

2009-04-14 @ 14:07:50
URL: http://lillafrokenlycklig.blogg.se/
Postat av: Linda

Sluta absolut inte skriva!!!Jag är en av dina läsare som inte känner dig,gillar din blogg,speciellt älghistorierna;-)Rötägg finns överallt!!

2009-04-14 @ 20:25:18
Postat av: Anonym

Sluta absolut inte skriva!!!Jag är en av dina läsare som inte känner dig,gillar din blogg,speciellt älghistorierna;-)Rötägg finns överallt!!

2009-04-14 @ 20:26:50
Postat av: Linda(igen)

Hoppsan,det blev lite galet!!!Sorry.....;-)

2009-04-14 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0