Inga bilder idag tyvärr!

Neeep hörrni! Ni får klara er.. Patrik har ju åkt till fjälls med T och tog med sig kameran! :( Jag hann inte tömma den innan han for! :)

Jag och Elise ska ha mys kväll ikväll. Funderar på att bädda åt oss ute i TVrummet på golvet så vi har riktigt myspys. :)
Idag har vi annars haft fullt upp, varit i kullen och hälsat på. Jag körde Vera och Emelie till Dundret för en heldag i backen och sen har resten av dagen gått åt att packa med Patrik. Dessa karlar alltså.... *Skakar på huvudet och flinar*
När Patrik for så skulle jag precis låsa dörren innan jag tänkte gå på toa å kissa. Men så slog det mig att jag nog ska lämna öppet för han kommer nog upp igen. Mycket riktigt, innan jag ens kommit ut från toan så hann han vända i trappen tre gånger! Hihi! Sen lämnade hanlägenheten med sin standard fras;
"Det känns som att jag glömt nånting..."
Det känner han alltid på sig... Då brukar jag sjasa iväg honom med ett "Då är allt som det ska!"

Ska hämta tjejjerna kring fyra. Så jag ska invänta dom sen ska jag kanske å hälsa på på sjötorgs! :) Vet inte hur Rebban jobbar.. Men jag tror att det ska va fm.

Ikväll blire chick-flick...


Varit och köpt värmeljus IGEN. Köper säkert en gång i veckan.. Denna gågen råkade Patrik packa ner värmeljusen på församlingshemmet i Ritvas påse, så dom åkte till mbgt dom ljusen! :)
Så ikväll blire tända ljus (som alltid men idag ska det kännas extra flickigt tycker jag) och så ska jag nog ansiktsmaska, polera, scrubba, inpacka och mysa med min lilla älskade Prinsessa. :)



Ser ut som en butter sessa här men men, det var den första bilden jag fick fram på henne! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var filmen bra?

2009-04-05 @ 16:56:38
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0