Helt slut i kolan...

Ja  vi är helt knäckt! :)

Dopet gick jättefint!
Allt gick som smort och vi hade riktigt trevligt!
En massa fina presenter fick pigan och hon var också så himla snäll och glad hela tiden.

♥Har fått massa hjälp med dopet med tårtbakning, bullbakning, rånbakning, planering, dukning, bortplockning, kaffekokning, mjölkkanne uppfyllning, sockerframplockning, soputbäring, skyffla upp smulorna jag sopade ihop, diskmaskinering, och stolupplyftning (Förlåt Fredde för att jag gjorde det så omständigt). Säkert en massa andra saker som jag inte hann med att uppfatta!♥

Jättekul var det.. Synd bara att vi hade lite bortfall! Jag har frysen full med en massa kakor, bullar och gotta så kom och fika allihopa nu! :)

När vi kom hem vid sextiden så låg till och med Elise ensammen på sin lekmatta och lekte så nöjd lääänge helt ensammen.. Hihi! Hon var väl också helt fullproppad med intryck så hon kände att det var nog. Hon ville vara lite ifred. :)
Jag och Patrik plockade upp och lastade in i frysen och plockade undan alla presenter som låg över hela köket!
Sen blev det en burgare från Dannes.
Btw! Elise var helt gaaaalen i tårta. Hon började grina när det tog slut så jag fick hämta mer! HIhi!

Nä nu ska jag och Patrik kura ihop oss och se lite film..
Imorgon ska vi börja packa för Patriks tripp till fjällen. Han och hans morbror ska iväg tillsammans med en arbetskompis till T. Ts dotter blir här i stan, ska se om jag kan roa henne och hennes kompis lite. V och hennes syster H trivdes riktigt bra hos oss i vintras. Tjejjerna gick lös med mina hårprodukter och satt två dagar i sträck och plattade och lockade håren omvartannat! :)


Imorgon kommer lite bilder från dopet! Natta!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Tack för ett underbart dygn... saknar er redan... Puss o kram o ta hand om varandra...

2009-04-04 @ 21:09:41
Postat av: Kusin Linda

Hejsan

Vad tråkit att vi ej kunnde komma, men jag tänkte komma förbi med presenten och en massa kläder. Vilken stolek har Elise nu?

2009-04-04 @ 21:33:09
Postat av: ninniii

allvarligt, jag missade dopet! såg nu på morgonen när jag bläddrade i kalendern att jag skrivit d igår & var helt 100 att de är idag. så tänkte till "går o läser catjas blogg så lär jag ju se om de verkligen stämmer d jag skrivit i kalendern".. & Jo, fan vad klantigt. har till & me sett till så lena inte jobbar idag så hon kan följa på dopet. haha

2009-04-05 @ 07:18:15
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Catja

Linda! Elise har 68, 74 nu! :) Vi har börjat nalla på kartong nr 2 vi fått av er! :) Vi synes! Kram kram

2009-04-05 @ 07:48:24
Postat av: Mia

ONNEA meiltä ihan kauheasti kastajaisten johdosta! Ilmeisesti oli ihan mukavat juhlat. Sä kirjotat aina niin ihanasti. Saa aina nauraa:)) Kerro terveisiä ja anna pusut ja halit "suomen-tädiltä" Eliselle!

2009-04-05 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0