Hektisk dag

Nu ska jag snart iväg och hämta mommo på bussen. Hittills har jag bakat, eller garnerat tårtor hela dagen i Kullen. Fick oss lite blodpalt där! MUMS! :)

Till Anonymen som kommenterade om varför vi döper utan att kristen tro så måste jag säga att åde jag och Patrik tror lite grand på nånting. Men egentligen ligger det till såhär. ()Vilket kanske hade gott bättre hem hos prästen! :))

Vi döper Elise för att rädda liv. Jo så är det.. Minst tre liv.
För om vi inte skulle ha döpt våran dotter hade min mormor, och Patriks mormor och farmor trillat av pinn! Omedelbums hade dom lämnat jordelivet i en massiv hjärtinfarkt.
Vi vill gärna inte orsaka annans  död. Det tror jag inte Jesus eller Gud heller hade gillat!
Heh! Okej? :)
"Då är alla nöjda och glada och håller käft" säger Patrik här men jag omformulerar till
Då är alla nöjda och glada och... Ja! Nöjda och glada! :)

Nu nu ska jag ta och kolla till så alla våra kläder är i ordning... Tjing.
Vikk inte göra samma tabbe som vid Clints dop.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var Jenny som skällde ut henne.

Jag fattar inte vad hon tänkte på.. usch jag mår dåligt när jag tänker på hur den stackars flickan har det egentligen.

2009-04-03 @ 19:51:19
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0