Guten Morgen alles!

Well Hellöuu!

För det första! Tack ni som kommenterat om att jag inte ska sluta blogga... Så gulligt av er! Kan nog inte sluta blogga men det blir så trist att skriva när man blir nedslagen. Så man blir som sagt lite blockerad!
Det var galet kul att logga in igår åsså fanns det flera kommentarer från er! Tack!

Jamendåså, to the buisness!
Ridningen igår gick ju bra! :) Jag är ju fortfarande lite (Hah!) av ett fladder i sadeln men det går ju bättre, helt klart! :)
Insåg igår hur svårt det är att sitta ner i sadeln under trav. Hahaaa!! Dessutom helskodda byxor fatta hur det låter!
Flopp Flopp Flopp Flopp!
Jag min korkskalle hade dessutom inte dragit upp spännet till stigbygeln ordentligt så den låg och skavde unde låret. Men märkte inte hur ont det gjorde förrän efter halva lektionen.
Glad att jag gör framsteg iaf...
Fick en lite spralligare och fartigare häst denna gången. Tjihooo!
 När vi fick Elise sa ju jag att jag kommer tappa min hållning helt eftersom man sitter krokig som en fjällbjörk hela tiden och ammar och bär den lilla i famnen. Och JA! Jag märker ju hur jag hasat ihop i bara vardagslivet. Hur mycket har man inte hasat ihop i sadeln då.... Jo det ska jag tala om för er. Ganska så mycket!
Carola fick säga åt mig flera gånger, "Sträck på dig Catja! Ut med bröstet, Tänk Låååång fotomodell..."
Mohahahaa!!! Har hon sett mig och min längd?! Jag har liiiite svårt att relatera! :D

Idag ska jag och Elisen promma till FK och surra med dom sen å handla lite.
Sen ska vi hem och dra en rejäl städning här hemma. Patrik jobbar sista skiftet för denna veckan idag å jag vill gärna inte behöva städa på en gång på ledig-ledig veckan. :) Dessutom kommer inte han springa omkring med sina betongfyllda byxor i smyg här i lägenheten.
Imorse hörde ja honom smyga in i Tvrummet med både arbetsdojjorna och byxorna. Han hade garanterat glömt snusen.
Han tror han är så smidig...

Ser ut att bli fint väder idag.....
Kom på det för jag fastnade i en Stirr precis.

Öh, jo! FK ja... Och handla. Sophie ringde igår och just när hennes revben läkt och vi skulle börja träna igen så har hon blivit förkyld! Typiskt! :)
Men eventuellt idag. Vi ser ju hur hon mår.
Vi börjar på badet nu. Skönt, jag gillar ju å träna där. Det är så varmt och skönt. Man känner sig så mjuk hela tiden åsså blir man inte kall. Nackdelen med badet är att där är det många som bara smygposerar. Tjejjor, riktigt tjusiga tjejjor som inte tränar riktigt. Dom kommer sådär en trettio stycken i grupp och jobbar med en och samma maskin. Så dom sitter och tar upp alla maskinerna runt som och använder dom som väntebänkar. Så dom gör typ 20 reps i halvtimmen. Hehe!
Men dom är oftast där på kvällarna och jag och Sophie är ju oftast på förmiddagen.

Nu fick jag ett litet troll i famnen som vill ha uppmärksamhet...
Tjing!

Kommentarer
Postat av: emma

Hennes revben? Vad har hon gjort? :o

2009-04-15 @ 08:24:41
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tror det är fler liksom jag som gillar att läsa din blogg än det finns de som ogillar den. Jag tycker du skriver så bra och öppet om vad du tänker och gör så fortsätt gärna på samma sätt:)

2009-04-15 @ 10:07:29
URL: http://profoto.blogg.se/
Postat av: Sussie

Inte får du sluta blogga! Jag tittar in då och då, och tycker du skriver grymt bra...Alltid lika kul :) Skit i vad någon annan tycker, deras åsikt är inte så viktig. Stå på dig!!!

2009-04-15 @ 13:50:27
URL: http://SussieEliasEbba.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0