God morgon!

Patrik kom hem vid halv tio igår kväll och hade köpt (En gaaalet go) Citron och Ingefäre choklad till mig och hyrt en film.
Pojken i den randiga pyjamasen.
Men jag var såå trött så när jag sa att jag ville gå och sova så blev han lite kinkig.
Men han kom också och lade sig och vi såg lite Oceans till vi somnade.
Nå han var inte heller sur så länge för jag låg och klämde på han ben och sa; "Schyssta Ostar!" Hela tiden.
Hihi!  Åh lite lessen blev ju jag med när jag inte kan äta chokladen han köpte åt mig. Smakade bara och den var ju gaaaalet god. Satte in det i skafferiet bredvid strösockret så jag blir påmind om hur onyttigt det verkligen är! :)

Nu ska jag å hälla upp lite kaffe å sen göra lite frulle.
BTW, Elise har sovit heeeeela natten. Har bara gett henne tutten nån gång men hon har som inte vaknat alls! Så otriligt skönt, sen sov hon nästan till åtta till och med.
Härligt!

Idag ska vi kanske på Gällivare nappet och kolla läget en sväng..Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0